Sorry I dont understand Russian well so I use google translate. BTW ZTool actually work on Six Siege, but Six Siege is not important so for AC. Origins, you say it will take time, hmmm. BTW can you confirm if AC Origins uses both Oodle and LZO or just Oodle or LZO ?in both games have changed the format of containers, you need to pretty much rework. HZ, how time will be.
in R6 changed the algorithm - can not ztool work there.
I have only 2 files.BTW can you confirm if AC Origins uses both Oodle and LZO or just Oodle or LZO ?
Which file is first and which is second ? Please tell me the name so that I can look into that file. Also do you know what headers do these oodle streams have ?I have only 2 files.
first - lzo, second - oodle.
In new R6 build they use third algo
I don't remember, I renamed them.Which file is first and which is second ?
src - 47,8 МБ (50 200 576 байт)
dec_oodle - 103 МБ (108 956 987 байт)
lzma - 40,2 МБ (42 183 185 байт)
dec_oodle+lzma - 33,7 МБ (35 404 273 байт
You already done it ? Awesome ! I assume you also figured out the lzo part which should have been easy.I had to go back to this project (well, now it was something to change the format)
krch few results (AC: O)
in 8 threads is restored in 14 secondsКод:src - 47.8 MB (50 200 576 bytes) dec_oodle - 103 MB (108,956,987 bytes) lzma - 40.2 MB (42,183,185 bytes) dec_oodle + lzma - 33.7 MB (35,404,273 bytes
Ubisoft has reworked all the files of Rainbow Six Siege and its no longer using the same compression as before so it will not work.Is it working with "Tom Clancys Rainbow Six Siege Operation Blood Orchid"? i've tried it but it seems that it's not inflating anything.
зачем? Чем не устраивает cls?Может лучше сделать не через cls.ini, а через arc.ini распаковку?
как?и через ини можно сделать и сейчас в чем проблема то?
примерно как-то так
[External compressor:afr]
header = 0
unpackcmd = AFR_x64.exe d -t7 $$arcpackedfile$$.tmp $$arcdatafile$$.tmp
Вполне быть может) у меня только несколько файлов, чел который тестил прогонял с помощью afr цикл упаковки-распаковки было норм, ХЗ) подожду пока до CLS дойдетсжал aco (все forge файлы), вышло 20.4, но ошибка декомпрессии почему-то.. сжимал без параметра -dc
это нормально.WARNING! Incorrect header!
без нее распаковка проходит успешно..подожду пока до CLS дойдет
При обработке всех файлов .forge от ACO, процесс через минуту выбивает с ошибкой "прекращена работа AFR_x64.exe". На пробу мелкий какой-то прошел без проблем. Патч afr_020 накатил, CLS убрал. Как вам удалась пакетная обработка? Вроде и косячить негде.как?
сжал aco (все forge файлы), вышло 20.4, но ошибка декомпрессии почему-то.. сжимал без параметра -dc
.....
наверн где-то косяк, на днях посмотрюбез нее распаковка проходит успешно..
с опцией -a2 обрабатываешь?процесс через минуту выбивает с ошибкой "прекращена работа AFR_x64.exe".