Узнать больше об этом обновлении...Изменения:
- Switching windows version to MinGW g++ 4.8.1 for std::thread support. The make script had to be changed (-static, -lpthread) to static link pthread (instead of depending on libwinpthread-1.dll).
- Fixed windowbits usage for ZIP, gZip and brute mode streams. Trying windowbits is necessary when recompressing only, decompression can use the highest setting 15. This speeds up Precomp for these stream types when decompression isn't successful, especially brute mode...
Узнать больше об этом обновлении...Изменения:
- Updated libraries (PackJPG 2.5a -> 2.5j, bZip 1.0.5 -> 1.0.6, zLib 1.2.5 -> 1.2.8 ) (Issue #13)
- Conversion switch reports filesize now (Issue #11)
Узнать больше об этом обновлении...Изменения:
- Updated packJPG to 2.5k, packMP3 to 1.0g
- Windows version compiled using GCC/G++ 5.3.0 (before: 4.8.1)
- 32-bit and 64-bit versions (~10-20% faster on 64-bit machines)
- SWF support adjusted to newer versions
- MP3 support
- MP3 and JPG recompression without temporary files for sizes up to 64 MB
- Fixed memory corruption in packJPG that led to crashes
- Fixed Base64 streams not being restored correctly in recursion
Если под "распаковать" ты имеешь ввиду разжать файлы в формат прекомпа, то есть 2 основных варианта: 1) пакуешь все что надо в 7z без сжатия, потом обрабатываешь прекомпом. 2) обрабатываешь прекомпом через фри арк.Может здесь уже обсуждалось, как в прекомп распаковать сразу несколько файлов?
Умею только по одному файлу, а если в игре их сотни, запаришься же их все по очереди.
Заранее спасибо !
через cls-precompmt.dll нельзя (или я просто не знаю как) отключить, так как параметры командной строки библиотека сама задаетL-e-o-N, Оно вам надо обрабатывать mp3-потоки? выигрыш небольшой все равно
Лучше уж через MSC это делать
Все эти параметры библиотека cls-precompmt.dll ЗАДАЕТ САМОСТОЯТЕЛЬНО, их НЕЛЬЗЯ ПОПРАВИТЬ, я кажется об этом уже писалL-e-o-N,
Precomp v0.4.5 - ALPHA version - USE FOR TESTING ONLY
Free for non-commercial use - Copyright 2006-2016 by Christian Schneider
Usage: precomp [-switches] input_file
Common switches (and their <default values>):
r "Recompress" PCF file (restore original file)
o[filename] Write output to [filename] <[input_file].pcf or file in header>
c[bn] Compression method to use, b = bZip2, n = none <b>
n[bn] Convert a PCF file to use this compression, b = bZip2, n = none
v Verbose (debug) mode <off>
d[depth] Set maximal recursion depth <10>
zl[1..9][1..9] zLib levels to try for compression (comma separated) <all>
intense Detect raw zLib headers, too. Slower and more sensitive <off>
t[+-][pzgnfjsmb3] Compression type switch <all enabled>
t+ = enable these types only, t- = enable all types except these
P = PDF, Z = ZIP, G = GZip, N = PNG, F = GIF, J = JPG
S = SWF, M = MIME Base64, B = bZip2, 3 = MP3
longhelp Show long help
Ага, только писать автору precomp'а или packmp3?L-e-o-N, ну тогда только писать автору пусть добавит исключения обработки
Либо руками вырезать файлы mp3 и пожать отдельно