Не получится. GPU плохо предназначен для таких задач. В к примеру фильтр delta или mm там можно реализовать - потому что однородные действия над каким-то блоком данных.а вот бы быстрый скан на GPU - был бы полезен
Узнать больше об этом обновлении...Update available
Changes
- Minor bug fixes
Узнать больше об этом обновлении...Update available
Changes
- user can specify srep parameters to use via -sp#
- updated zlib codec
Notes
the -sm# parameter is removed, now if you want to control the memory srep is bound to use, you use refer to the list of srep's parameters and use it as such -spmem75p or whatever it is you prefer, -sp is also available when encoding in order to specify additional srep parameters like the user Gehrman has requested. -spa0:l512.
The executable got bigger because I've...
Узнать больше об этом обновлении...Update available
Changes
- Minor bug fixes
Notes
This release contains recompiled zlibwapi.dll, preflate_dll.dll, lzo2.dll (to remove Visual C++ 2010 requirement) and xdelta3_dll.dll simply because there are people who are using Windows XP in this day and age, shocking I know...
Узнать больше об этом обновлении...Update available
Changes
- added universal scanner for DirectStorage gdeflate streams
- added the use of gpu for caching and virtual memory purposes
- updated depthing feature to improve stream detection when used by plugins
Notes
With the release of the game ratchet & clank: rift apart which used direct storage's gdeflate compression within its game files, I thought... hm, why not just add a scanner for these streams and so I did after investigating the stream...
Узнать больше об этом обновлении...Update available
Changes
- fixed an issue where xtool would crash on Windows XP and other systems upon closure
- memory optimisations
- improvements with database "based" plugins
https://cloud.mail.ru/public/Xybe/uQhrJxiLs